10 Top Συμβουλές Για Κατασκευή Eshop, τι να προσέξετε

Η κατασκευή eshop αποτελεί τον πλέον αποδοτικό τρόπο να αυξήσετε το πελατολόγιο και τις πωλήσεις σας αρκεί να εμπιστευτείτε τους ειδικούς. Στη NetArt στήνουμε εύχρηστα eshop με επαγγελματική εμφάνιση. Έτσι ο πελάτης βλέπει κάτι σοβαρό, σας εμπιστεύεται, βρίσκει το προϊόν που τον ενδιαφέρει και προχωράει στην αγορά. 

10 tips στην κατασκευή eshop.

1. Προτιμήστε την Kατασκευή eshop με το #1 εργαλείο παγκοσμίως!

Προσφέρει τεράστιες δυνατότητες στον ιδιοκτήτη του ηλεκτρονικού καταστήματος όπως: μαζική επεργασία προϊόντων, προσφορές, κουπόνια, blog, επιλογές εμφάνισης προϊόντων, μεταφορικά ανά βάρος, όγκο, περιοχή ή εταιρία courier, σύνδεση με skroutz, σύνδεση με bestprice, ζωντανή αναζήτηση προϊόντων (γράφετε π.χ. “καρ” και σας εμφανίζει όλες τις “καρέκλες” του καταστήματος).

 

2. Σωστός σχεδιασμός και επιλογή χρωμάτων

Αφήστε τον σχεδιασμό να  εκπλήξει τους πελάτες σας με κομψά, μοντέρνα σχέδια και να δώσετε στα προϊόντα σας μια εντυπωσιακή χροιά. Tα χρώματα θα πρέπει να ακολουθουν την εταιρική σας ταυτότητα και να αναδυκνύουν τα προϊόντα σας. Σε ένα σωστό & λειτουργικό σχεδιασμό e-shop προσθέτουμε την γραφιστική επιμέλεια για να δώσουμε στο οnline κατάστημά σας ολοκληρωτική επιτυχία!

3.Τοποθετήστε δυνατότητα γρήγορης προβολής – quick view στα προϊόντα σας

Η “Γρήγορη προβολή” για το WooCommerce δίνει στους πελάτες σας μια πραγματική εμπειρία αγορών. Oι αγοραστές αναζητούν προϊόντα διαβάζοντας όλες τις σχετικές πληροφορίες και είτε προσθέτοντας το προϊόν στο καλάθι τους είτε  συνεχίζοντας το πρόγραμμα περιήγησης.

Είναι γρήγορο εύκολο και απίστευτα βολικό για τους πελάτες σας και θα δημιουργήσει περισσότερες πωλήσεις.

4. Η εύχρηστη διαχείριση του ηλεκτρονικού σας καταστήματος

Το σύστημα διαχείρισης περιεχομένου του wordpress – woocommerce eshop αποτελεί από τα πιο εύκολα στην χρήση τους. Επιλέγοντας την κατασκευή wordpress για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα, εξασφαλίζετε εύκολη και γρήγορη προσθήκη νέων προϊόντων, τροποποίηση των ήδη υπαρχόντων καθώς και οποιαδήποτε άλλη αλλαγή στην ιστοσελίδα σας. 

5. Το καλάθι αγορών να είναι εμφανές σε όλες τις σελίδες του eshop και να γίνεται ξεκάθαρα κατανοητή η παραγγελία

 Ένας από τους λόγους  για τον οποίον οι επισκέπτες ολοκληρώνουν τις αγορές τους είναι η εύκολη προσβαση στο καλάθι αγορών και η εύκολη χρήση του σε σταθερό υπολογιστή αλλά και στο κινήτο τηλέφωνο.  Θα πρέπει η παραγγελία να εμφανίζεται με όλες τις λεπτομέρειες της για να μπορεί ο πελάτης να προχωρήσει τη διαδικασία.

 

Tο 68% των επισκεπτών εγκαταλείπει ένα ηλεκτρονικό κατάστημα, προτού πραγματοποιήσει μία αγορά. 

6.Ολοκλήρωση αγοράς ως απλός επισκέπτης στο eshop

Πολλοί είναι οι χρήστες που επιθυμούν να κάνουν μια γρήγορη αγορά αλλά αλλάζουν γνώμη όταν ξαφνικά εμφανίζεται μια ειδοποίηση που τους υποχρεώνει να εγγραφούν στη σελίδα, πριν οριστικοποιηθεί η παραγγελία τους. Για να μην φέρουμε αυτούς τους χρήστες σε δύσκολη θέση, θεμιτό είναι να επιτρέπεται η παραγγελία ως επισκέπτης, με προαιρετική εγγραφή κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Αν έχουν σημασία τα μέλη για εσάς και επιθυμείτε να εγγράφονται οι πελάτες σας, μπορείτε να τους προσφέρετε κάποιας μορφής έκπτωση με την εγγραφή και την πρώτη αγορά.

 

7. Σωστή  χρήσης κατηγοριών και υποκατηγοριών στο eshop

Μία εύχρηστη, κατανοητή και κατατοπιστική κατηγοριοποίηση των προϊόντων θα διευκολύνει τον πελάτη σας, θα τον βοηθήσει να φτάσει σε αγορά. 

Είναι λοιπόν σημαντικό να δείξουμε συνοπτικά την ταυτότητα του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, δημιουργώντας ένα απλό και περιεκτικό δέντρο βασικών κατηγοριών, εμπλουτισμένο με υποκατηγορίες που οδηγούν σε λεπτομερέστερη ανάλυση.

8. Χρησιμοποιήστε Cross selling και Upselling

Cross-selling είναι η στρατηγική πώλησης κατά την οποία προτρέπουμε τους πελάτες να αγοράσουν επιπλέον προϊόντα ή υπηρεσίες τα οποία ανήκουν συνήθως σε διαφορετικές κατηγορίες Παράδειγμα: Αν ο πελάτης αγοράσει ένα κινητό τηλέφωνο ο πωλητής τον προτρέπει να αγοράσει και μια θήκη για το κινητό που αγόρασε.

Upselling είναι η στρατηγική πώλησης κατά την οποία προτρέπουμε τους πελάτες να αγοράσουν προϊόντα ή υπηρεσίες που ανήκουν στην ίδια κατηγορία και είναι μεγαλύτερης αξίας, υψηλότερων προδιαγραφών ή με πρόσθετα χαρακτηριστικά. Παράδειγμα : Αν ο πελάτης θέλει να αγοράσει ένα απλό κινητό ο πωλητής τον παρακινεί να αγοράσει ένα άλλο πιο ακριβό, υψηλότερων προδιαγραφών.

Αν εφαρμόσετε σωστά τις παραπάνω στρατηγικές είτε ξεχωριστά είτε σε συνδυασμό να είστε σίγουροι ότι θα έχετε ικανοποιημένους πελάτες και θα δείτε την αξία της μέσης παραγγελίας και τα έσοδά του e-shop σας να αυξάνονται κατακόρυφα.

 
9. Xρήση Newsletter

Η χρήση newsletter στην κατασκευή eshop είναι ένα πολύ βασικό στοιχείο του διαδικτυακού μάρκετινγκ. Τα newsletter επιτρέπουν στις εταιρείες να μιλάνε για τον εαυτό τους και τα προϊόντα τους με τρόπο που να μην αντιμετωπίζει απρόσωπα και γενικά τους πελάτες. Πρόκειται για μια πιο ήπια μορφή διαφήμισης που δείχνει διακριτικότητα και προσωπική φροντίδα στον καταναλωτή, δημιουργώντας αξιόπιστες σχέσεις με σταθερότητα και διάρκεια σε βάθος χρόνου.

 

10. Η κατασκευή eshop θα πρέπει να είναι φιλική προς τις μηχανές αναζήτησης

 SEO είναι το σύνολο των εργασιών που έχουν σκοπό τη συνολική βελτίωση μιας σελίδας ώστε να κατατάσσεται όσο το δυνατόν υψηλότερα στα αποτελέσματα που δίνουν οι μηχανές αναζήτησης.

 

Τα βασικά συστατικά ενός φιλικού προς τις μηχανές αναζήτησης e-shop όσον αφορά τα προϊόντα του είναι:

  • Τίτλος προϊόντος
  • Περιγραφή (μέτα) & περιγραφή προϊόντος
  • Σωστό φωτογραφικό υλικό
  • Χαρακτηριστικά προϊόντος
  • Σωστή Κατηγοριοποίηση
  • Διαθεσιμότητα
  • Ταχύτητα εμφάνισης σελίδας
  • Φιλικότητα προς τον χρήστη
  • Εύκολη διαδικασία παραγγελίας – πληρωμής προϊόντων (checkout)

 


Όλα τα παραπάνω είναι οι τεχνικές στις οποίες βασίζεται η ομάδα μας στην κατασκευή eshop.
Διαθέτουμε 20+ έτη εμπειρίας με  300+ πετυχημένα έργα κατασκευής, γραφιστικής & διαφήμισης.
Επικοινώνησε μαζί μας για τη δημιουργία ή τη βελτιστοποίηση και του δικού σου eshop!

Σου άρεσε αυτό που διάβασες;

Αξιολόγησέ το!

0/50 ratings

Kάνε like!

Kοινοποίησέ το!

ΔΕΣ ΕΠΙΣΗΣ

Οδηγίες
netart.gr

Τι είναι Brief;

Μια σύντομη ενημέρωση που περιέχει ένα σύνολο οδηγιών που περιγράφουν τα επιθυμητά αποτελέσματα ενός έργου.Δεν υπάρχει καθορισμένος τρόπος σύνταξης ενός brief, αλλά θα έχουν πάντοτε

Read More »