9 Λόγοι που δεν “πουλάει” το E-shop σας

Η κατασκευή e-shop  σήμερα αποτελεί τον πλέον αποδοτικό τρόπο να αυξήσετε το πελατολόγιο και τις πωλήσεις σας. Όμως δεν είναι αρκετό να δημιουργήσετε ένα  e-shop ούτε  να έχει απλά αισθητική προσέγγιση στην σχεδίαση και το περιεχόμενο. Είναι γεγονός ότι το 63% των καταναλωτών  δεν θα προχωρήσει σε αγορά όσο όμορφα σχεδιασμένο και αν είναι. 

Εμείς στη NetArt , με 20+ έτη εμπειρίας και 300+ πετυχημένα έργα  κατασκευής ιστοσελίδων, eshop & διαφήμισης θα σας βοηθήσουμε να δημιουργήσετε  ένα eshop που θα απογειώσει τις  πωλήσεις σας. Εμπιστευτείτε μας!

8 + 1 Λόγοι που το e-shop σας δεν έχει πωλήσεις

Μάθε γιατί δεν πουλάει το E-shop σου

Το e-shop σου διαφοροποιείται απο τον ανταγωνισμό; Έχει να προτείνει κάτι μοναδικό και διαφορετικό σε σχέση με τα άλλα brand ( e-shop). Το πρώτο που πρέπει να σκεφτείς  είναι το πλεονέκτημα σου σε σχέση με τον ανταγωνισμό!

Το menu έχει πολύπλοκη δομή ή είναι ξεκάθαρο και εύχρηστο; Υπάρχουν φίλτρα  και ζωντανή αναζήτηση για να βρίσκει  εύκολα και γρήγορα αυτό που ψάχνει ο χρήστης; Το ιδανικό είναι να μπορεί να βρίσκει ότι χρειάζεται ο χρήστης σε 2-3 clicks.

Σήμερα οι 8 στους 10 ανθρώπους ψωνίζουν απο το κινητό. Γι’αυτό είναι λάθος να σχεδιάζουμε ένα e-shop που να “παίζει” μόνο σε μεγάλες οθόνες ( desktop) . Αν δεν υπάρχει εύκολη πλοήγηση και responsive σχεδιασμός , δεν θα αγοράσει ο καταναλωτής.

4 στους 5 ανθρώπους  θα εγκατέλειπαν ένα e-shop / μια σελίδα αν έκανε να φορτώσει πάνω απο 5 δευτερόλεπτα. Κάποιοι απο τους σημαντικότερους λόγους που μπορεί να αργεί ένα e-shop είναι οι μεγάλες φωτογραφίες – “βαριά” gif αλλά και ο περιττός εντυπωσιασμός.

Είναι απο τα βασικότερα στοιχεία ενός  e-shop η βελτιστοποίηση  στις μηχανές αναζήτησης (SEO). Δηλαδή, όσο καλύτερο είναι το SEO ενός  eshop  τόσο υψηλότερα θα εμφανιστεί  στις  μηχανές αναζήτησης της Google ΔΩΡΕΑΝ. Αυτό επιτυγχάνεται ψάχνοντας και χρησιμοποιώντας  συγκεκριμένες λέξεις κλειδιά. ΝΑ ΘΥΜΑΣΤΕ: τα αποτελέσματα φαίνονται μακροπρόθεσμα αλλά  είναι ένας τρόπος διαφήμισης Δωρεάν που αποδίδει.

Το μεγαλύτερο ποσοστό των ανθρώπων που εγκαταλείπουν το καλάθι πριν προχωρήσουν σε αγορά είναι οι ελάχιστοι τρόποι πληρωμής. Το e-shop σας πρέπει να περιέχει όλους τους σύγχρονους τρόπους πληρωμής. ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ: Ο χρήστης να φτάνει στους τρόπους πληρωμής με όσο το λιγότερα δυνατά clicks.

Όταν ο καταναλωτής αγοράζει online, θέλει να μάθει όσα περισσότερα γίνεται για το συγκεκριμένο προϊόν. Το προϊόν πρέπει να ελκύει το ενδιαφέρον του πελάτη. Κάποιοι απο τους τρόπους είναι: εντυπωσιακές φωτογραφίες, ελκυστική περιγραφή ή ακόμα και τεχνικά χαρακτηριστικά του προϊόντος αν χρειαστεί και  τέλος  εμφανές κουμπί για  “προσθήκη στο καλάθι”.

Ξοδεύεις άσκοπα χρήματα σε διαφημίσεις των προϊόντων σου; Τα social media και η google είναι ένας καλός τρόπος διαφημίσεις αρκεί να στοχεύσεις σωστά το κοινό σου και να προωθήσεις τα κατάλληλα προϊόντα!

Θέλεις να κάνουμε μία δοκιμή; Επισκέψου το e-shop σου και απάντησε τα εξής:

  • Μπορείς να βρεις γρήγορα και εύκολα το προϊόν που ψάχνεις;
  • Υπάρχουν φίλτρα και έξυπνη αναζήτηση;
  • Τονίζονται οι εκπτώσεις στα προϊόντα σου;
  • Χρειάζεται να δημιουργήσεις λογαριασμό ή μπορείς να αγοράσεις και ως επισκέπτης;
  • Υπάρχουν τα στοιχεία επικοινωνίας και οι πληροφορίες για την επιχείρησή σου σε εμφανή θέση;
  • Υπάρχουν όλοι οι σύγχρονοι τρόποι πληρωμής;
  • Υπάρχει πολιτική για τις επιστροφές προϊόντων; Είναι σε εμφανές σημείο;
  • Οι φωτογραφίες και τα άρθρα έχουν λέξεις – κλειδιά ώστε να βγαίνετε ψηλά στις μηχανές αναζήτησης;

Απάντησες αρνητικά στα  περισσότερα  ερωτήματα, τότε μπορείς να καταλάβεις, γιατί ένας χρήστης δεν πρόκειται να αγοράσει απο το e-shop σου!

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ

Θέλετε να αποκτήσετε ένα όμορφα σχεδιασμένο eshop  που να έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό, γρήγορο σε ταχύτητα φόρτωσης, responsive σε όλες τις συσκευές που θα εμπνέει τον πελάτη να κάνει αγορές;

Η σωστή λύση είναι να εμπιστευτείτε μια εταιρία κατασκευής ιστοσελίδων που έχει πολυετή πείρα στην κατασκευή  eshop. Έτσι η επιβίωση της επιχείρησης  σας θα είναι ΣΙΓΟΥΡΗ!