Τι είναι Brief;

Μια σύντομη ενημέρωση που περιέχει ένα σύνολο οδηγιών που περιγράφουν τα επιθυμητά αποτελέσματα ενός έργου.Δεν υπάρχει καθορισμένος τρόπος σύνταξης ενός brief, αλλά θα έχουν πάντοτε τον ίδιο σκοπό … για να παρουσιάσουν έναν κατάλογο στόχων και στόχων. Αυτό είναι έτσι ώστε να καταλάβουμε τι σχεδιάζουμε  και γιατί και, το σημαντικότερο, έτσι ώστε τόσο ο σχεδιαστής όσο και ο πελάτης να επιτύχουν το καλύτερο τελικό αποτέλεσμα.Προτού μπορέσετε να δημιουργήσετε μια σύντομη περιγραφή, θα πρέπει να έχετε καλή κατανόηση της επιχείρησης, του ανταγωνισμού και του ακροατηρίου της. Κάνετε αυτό κάνοντας ερωτήσεις: 

 

  • Ποιο είναι το όνομα της εταιρείας σας;
  • Έχετε μια ετικέτα εταιρίας ή ένα σύνθημα που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί ως μέρος του λογότυπου;
  • Τι προϊόντα ή υπηρεσίες παρέχουν η επιχείρησή σας;
  • Πόσα χρόνια έχει η εταιρεία σας στην επιχείρηση;
  • Πόσα εργαζόμενοι εργάζονται για την επιχείρησή σας;
  • Ποιοι είναι οι ανταγωνιστές σας;
  • Τι σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας;
  • Υπάρχει μια μοναδική ιστορία πίσω από την επιχείρησή σας;
  • Υπάρχουν κάποια εμπνευσμένα γραφικά που σχετίζονται με την επιχείρησή σας;
  • Πού βλέπετε την επιχείρησή σας / υπηρεσία σε 5 χρόνια;
  • Τι θέλει το κοινό σας;
  • Πώς μαθαίνει το κοινό σας σχετικά με το προϊόν, την οργάνωση ή την υπηρεσία σας;
  • Γιατί θα πρέπει το κοινό σας να σας επιλέξει αντί τον ανταγωνισμό;
  • Ποιες λέξεις θέλετε να συσχετίσει το ακροατήριό σας με την εταιρεία σας;
  • Γενικά, ποια λογότυπα ή μάρκες πιστεύετε ότι θα απευθύνονται στο κοινό σας και γιατί;