Έχετε eshop και θέλετε να εμφανίζεται ψηλά στα αποτελέσματα της Google χωρίς διαφήμιση; Οι λύση είναι να προσθέσετε κατάλληλο περιεχόμενο, λέξεις κλειδιά σε κάθε προϊόν, κατηγορία και φωτογραφία! Να κάνετε δηλαδή S.E.O. (Search Engine Optimization). Στη netart εξειδικευόμαστε στο SEO με πολλές επιτυχίες πελατών (δείγμα εδώ) οι οποίοι έχουν κάθε μήνα χιλιάδες επισκέπτες χωρίς να πληρώνουν ούτε 1€ για διαφήμιση! Εσείς ακόμα δίνετε τεράστια ποσά για online διαφήμιση χωρίς να έχετε στο νου σας και το SEO;
Πώς κάνω μόνος μου SEO στο eshop μου;
ΒΑΣΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ
SEO Κατηγοριών
- Στοχεύει σε μία γενικότερη κατηγορία προϊόντων
- Προσελκύει πελάτες που αναζητούν μια συγκεκριμένη κατηγορία
- Λιγότερο χρονοβόρο σε σχέση με το προϊόντικό SEO
Επιλέγουμε να επεξεργαστούμε την κατηγορία που θέλουμε
Όπως βλέπουμε οι πρώτες πληροφοριές που έχουμε είναι το όνομα, το σύντομο όνομα (slug) και η γονική κατηγορία.
Είναι πολύ σημαντικό, να υπάρχουν σωστά δεδομένα και στα 3 αυτά πεδία.
*Το σύντομο όνομα, παράγεται αυτόματα από το WordPress, ωστόσο καλή τακτική έιναι να το τροποποιούμε σε κάποιο με λατινικούς χαρακτήρες, αν δεν είναι ήδη και να είναι σχετικό με το όνομα της κατηγορίας μας!

Πηγαίνοντας λίγο πιο κάτω, συναντάμε την περιγραφή και την εικόνα του προϊόντος.
Εξίσου σημαντικό είναι να υπάρχει πληροφορία και στα 2 πεδία
*Στην κατηγορία, μπορούμε και να μην βάλουμε φωτογραφία, σε διάσταση πάντα με την δομή που έχει η ιστοσελίδα μας!

SEO Προϊόντων
- Στοχεύει σε συγκεκριμένα προϊόντα του καταστήματος
- Αποδοτικότερο, καθώς είναι προσανατολισμένο στα προϊόντα
- Χρονοβόρο (αναλόγως του πλήθους των προϊόντων)
Ακόμα πιο κάτω βρίσκουμε το περιβάλλον του προσθέτου που θα γίνει η σημαντικότερη “δουλειά”.
Βλέπουμε ένα πλαίσιο που ονομάζεται focus keyword
Σε αυτό τοποθετούμε την λέξη κλειδί μας, συνήθως τον τίτλο της κατηγορίας μας!
Αμέσως, θα δείτε το SEO Score μας (δεξιά βελάκι), να μεταβάλλεται.
Αν η λέξη κλεδί είναι σωστή το score μας θα μεταβληθεί θετικά!

Έπειτα, πατάμε το κουμπί Edit Snippet, προκειμένου να επεξεργαστούμε κάποια ειδικά πεδία, που αφορούν κυρίως το πως θα απεικονίζονται στον χρήστη που αναζητά τα προϊόντα μας

Τα 2 πρώτα πλαίσια, αφορούν πληροφορίες που έχουμε δεί ήδη και πρέπει να είναι οι ίδιες που έχουμε τοποθετήσει και έξω από αυτό το περιβάλλον.
Στο πλαίσιο περιγραφή, πρέπει να είμαστε ιδιαίτερα προσεκτικοί!
Άν έχουμε κάποια μεγάλη περιγραφή στο προϊόν ή στην κατηγορία μας, πρέπει να κρατήσουμε μόνο τις σημαντικές πληροφορίες, ώστε να εμφανίζονται στον χρήστη περιεκτικά, επαρκή και ευανάγνωστα δεδομένα!

ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΙΚΟ SEO
Στην περιγραφή του προϊόντος, πρέπει να έχουμε έναν διακριτικό τίτλο, αντιπροσωπευτικό του προϊόντος μας, ο όποιος θα είναι και με bold γράμματα.
Ακολουθεί μια σύντομη περιγραφή του προϊόντος μας.
Τέλος, πρέπει να έχουμε και κάποια Links.
Τα πρώτα να αφορούν και να κατευθύνουν τον χρήστη στα κοινωνικά μας δίκτυα (social media)
Και το τελευταίο να επιστρέφει τον χρήστη στην γονική κατηγορία του προϊόντος!

Πολύ σημαντική λεπτομέρεια, είναι να προσθέσουμε τον τίτλο που βάλαμε στο προηγούμενο βήμα σαν ενναλακτικό κείμενο (alt text) στην φωτογραφία μας!
