1. ΕΤΟΙΜΑΣΕ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΟΥ
Ας τα πάρουμε από την αρχή! Για να είσαι εδώ προφανώς έψαξες για “διαφήμιση facebook Θεσσαλονίκη”. Άρα, λογικά, βρίσκεσαι στη Θεσσαλονίκη, έχεις ήδη σελίδα στο Facebook και θέλεις με κάποιο τρόπο να προωθήσεις τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου. (όχι δεν είμαστε μάντεις! Απλά γνωρίζουμε από S.E.O.)
Πρώτα απ’ όλα θα πρέπει να αναρωτηθείς; “Έχω σωστή προβολή στο Facebook;” Φωτογράφισα σωστά τα προϊόντα μου; Έβαλα κατάλληλη περιγραφή; Εξήγησα ξεκάθαρα τι υπηρεσία ή προϊόν παρέχω; Αν δεν τα κάνεις αυτά, όσο διαφήμιση και να τρέχεις, θα τρέχει “τζάμπα”.
2. ΣΥΝΔΕΣΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟ INSTAGRAM
Το Instagram γίνεται όλο και πιο δημοφιλές στις μέρες μας και, μάντεψε, συνδέεται άμεσα με το Facebook οπότε με ένα κλικ θα μπορείς να τρέχεις παράλληλα διαφήμιση τόσο στο Facebook όσο και στο Instagram! Η διαδικασία είναι απλή: 1) Φτιάχνεις εταιρικό λογαριασμό στο Instagram και 2) Στις ρυθμίσεις της σελίδας Facebook, τη συνδέεις με το λογαριασμό Instagram.
ΔΕΝ ΤΟ ‘ΧΕΙΣ;
Είμαστε εδώ για να σε καθοδηγήσουμε εντελώς ΔΩΡΕΑΝ τις πρώτες μέρες της συνεργασίας μας!
3. ΣΤΟΧΕΥΣΕ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΣΟΥ!
Υπάρχουν πολλά κριτήρια που σου δίνει το Facebook για να πετύχει η διαφήμισή σου. Μπορείς να περιορίσεις το κοινό γεωγραφικά, ηλικιακά ή βάσει ενδιαφερόντων. Αυτά πιθανώς να τα ήξερες. Ξέρεις όμως πως μπορείς να πας πιο βαθιά; Στο business facebook μπορείς να στοχεύσεις με περισσότερα κριτήρια τις διαφημίσεις σου. Π.χ. μπορείς να ορίσεις μέχρι πόσες φορές να εμφανίζεται μια διαφήμιση ώστε να μη γίνεται ενοχλητική. Ή μπορείς να στοχεύσεις οι διαφημίσεις σου να τρέξουν για όσους είναι θαυμαστές μιας συγκεκριμένης σελίδας ή μέλη μιας συγκεκριμένης ομάδας.
Γενικά ισχύει ο κανόνας: ΟΣΟ ΠΙΟ ΣΤΟΧΕΥΜΕΝΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΗ!
Θέλεις ΔΩΡΕΑΝ εξατομικευμένη βοήθεια για τη "Διαφήμιση Facebook Θεσσαλονίκη"; Τότε πάτησε παρακάτω!
4. ΚΑΝΕ ΔΟΚΙΜΕΣ!
Πότε μια διαφήμιση δεν πιάνει με την πρώτη! Υπάρχουν τόσοι πολλοί παράγοντες για να δοκιμάσεις. Το κοινό, η γεωγραφική του θέση, η ηλικία, τα ενδιαφέροντά του.
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ:
- Μπορείς να τρέξεις μια διαφήμιση π.χ. σε μια περιοχή και την ίδια σε κάποια άλλη και να εξάγεις τα συμπεράσματά σου.
- Μπορείς να τρέξεις π.χ. μια διαφήμιση ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟ α) σε λίγο διάστημα (2-3 μέρες) ή β) σε αρκετό διάστημα (2 βδομάδες) και να συγκρίνεις ποια ήταν πιο αποδοτική.
- Μπορείς να τρέξεις την ίδια διαφήμιση με εικόνα, βίντεο ή carousel και να δεις ποια έκδοση είναι ποιο αποδοτική.
5. ΜΕΤΡΗΣΕ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ & ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ
Βασικότατο κριτήριο για να δεις που να “ρίξεις” τα λεφτά σου είναι τα αποτελέσματα. Τα πραγματικά αποτελέσματα! Όχι, δεν αναφερόμαστε απλώς στα clicks ή στα likes μιας διαφήμισης. Αυτά λίγο πολύ θα έρθουν με μια διαφήμιση. Αυτό που πραγματικά μετράει είναι οι μετατροπές: Πόσοι έκαναν κάποια προσθήκη στο καλάθι; Πόσοι έκαναν μια αγορά; Ή πόσοι έστειλαν μήνυμα και εκδήλωσαν ενδιαφέρον;
Με άλλα λόγια, τι αξία έχουνε τα κλικς αν δεν φέρνουν λεφτά; Για το λόγο αυτό είναι απαραίτητο να ξέρεις να παρακολουθείς τις μετατροπές και να αποφασίζεις ποια διαφήμιση πήγε καλά.